Странице

понедељак, 28. август 2017.

Začinjeni pečeni krompir i grilovan halumi



Ko šnicla i krompir, ali skroooooooz drugačije! Šniclu glumi moj obožavani halumi sir, a za koji sam već pisala da je jedan od suvenira sa letovanja u Grčkoj (navukla sam nekoliko pakovanja, da se nađe). Ukus mu je poseban i meni već poznat, ali me je u ovoj kombinaciji oduševio krompir spremljen sa začinima sa kojima ga do sada nisam jela! Neverovatna transformacija običnog krompira u oplemenjeno i sofisticirano jelo... 👌 Probajte i videćete da ne lažem!


Sastojci:
1 kg krompira
2 kašike maslinovog ulja
1 kašičica dimljene aleve paprike
1 kašičica mlevenog kumina
1 kašičica semenki komorača (ili anisa)
2 češnja belog luka
1 kašičica soli

i još:
230 gr (1 pakovanje) halumi sira
par kapi ulja

Priprema:
  • Oprati i oljuštiti krompir i iseći ga na krupnije komade. U veći sud uliti vodu i staviti na vatru proključa. Ubaciti pripremljen krompir i kuvati ga 5 minuta. Izvaditi ga iz suda (najbolje rešetkastom kašikom) i prohladiti par minuta.
  • U činiji pomešati maslinovo ulje sa kuminom, dimljenom alevom paprikom, semenkama komorača (ja sam imala anis, vrši posao), seckanim belim lukom i dobijenu mešavinu posoliti. Ubaciti prokuvani krompir i ovlaš promešati da se skroz obloži uljem i začinima.
  • Krompir izručiti na pleh obložen papirom za pečenje i peći 20-30 minuta na 220°C dok ne omekne i porumeni.
  • Dok se krompir peče osušiti kuhinjskim papirom halumi sir, iseći ga na komade debljine prsta. Grilovati ga na gril tiganju ili ploči (podmazati malo uljem) sa obe strane po par minuta da porumeni.
  • Pečeni krompir posuti seckanim peršunom (ili korijanderom) i poslužiti sa grilovanim halumi sirom. 



Uz to još malo salatice i belog vina, ma prava milina...

Naravno da uz ovaj krompir može i neki drugi sir ili riba, a može i klot. U tom slučaju je onima koji poste odlično posno jelo - salata i vino se i u tom slučaju podrazumevaju.. 😜